Saturday, December 1, 2012

1.


Nem is úgy mondanám, hogy belefáradtam minden évben háromszor huszonnégy adventi kisajándékot kigondolni és becsomagolni. De azért igen, bele is fáradtam egy kicsit. Ezért - egy-egy falatnyi csokoládétól eltekintve - idén nincs kézzel fabrikált mindennapi nyitogatnivaló a gyerekeknek.

Adventi kalendáriumunk azért van, csak másféle.
Egy hétköznapi, üres befőttesüvegről van szó.
Kis, névtelen feljegyzéseket gyűjtünk benne - azokról a kisebb-nagyobb jótettekről, melyekkel mától kezdve huszonnégy napon át szebbé, jobbá igyekszünk tenni a világnak ezt a sarkát, ahol mi élünk.

Boldog Decembert!

16 comments:

Eszter said...

No igen... én most fejeztem be az első adventi kalendáriumot, és már most gondoltam rá, hogy vajon hány évig fog tartani a sok ötlet. :) Jó, hogy írsz, boldog decembert!

Kósa Márta said...

Hó van már nálatok?

Piroska said...

De jó Te Márta, hogy most is készítesz, Nekünk is adventi naptárat...Köszönöm...immár harmadjára fogom olvasni az adventi időszak minden napjára a Te üzenetedet....

Én is Boldog Decembert, illetve áldott adventi időszakot kívánok Nektek...

Én is gondban vagyok az adventi naptárakkal....de most én is kigondoltam egy újfajta adventi naptárat...majd írok róla...

eSti said...

Az a befőttes üveg egyáltalán nem hétköznapi.

Éva said...

Dejóóóóóóóó!!!
Mikor reggel felébredtem eszembe jutott, hogy december van, és az is, hogy hátha elkezded a blogos kalendáriumot. Íme, itt van, ilyen jól kezdődik a napom!:-)Én már a jövőbe is látok, mert naponta olvashatlak.Úgy szeretem!
Ez az üveg dolog tetszik, jó lehet kotorászni a cédulák között később is. :-)
Lehet, hogy én is kiteszek egyet?

Éva said...

Mekkora üveget tettél ki?:-)))

Éva said...

Tessék itt a figyelmetlenségem, most, hogy elolvastam másodszor( fogom is még többször is) az szöveget, ott van, hogy mekkora a kitett üveg.
Szép a hó is!

iri said...

Ez nagyon jo kezdemenyezes!

márta said...

Márta: igen, itt már hó van. A hegyvidék előnye...:)

Köszönöm nektek a jóindulatú lelkesedést...:)

Gál Edith said...

Mi is Boldog Decembert és áldott várakozást kivánunk Nektek!

Ciripbogár said...

De jó, köszönöm! De szép decemberi kezdet Nálatok ez a pelyhes havazás!

Ciripbogár said...

ja, és igen, 3x24, elhiszem, rengeteg. A befőttesüveg nagyon szép gondolat nekem.

(éppen szöszmötölve azzal az eggyel, és látva, hogy ma estére bizony nem készül el)

betti said...

Boldog decembert Neked is!

Hajnalka Nagy said...

Boldog decembert s szép várakozást Nektek!
Jó, hogy itt vagy újra!!:)

márta said...

:)

Bogyó said...

Köszönöm elöre az idéni adventi naptárodat!
Már elöre örülök a bejegyzéseidnek.

Boldog, meghitt várakozást!

Zita